Mysgrabbar

Hittade den här bilden på min dator. Blir alltid så sjukt glad av att hitta bilder just som den här när man är lite små tjurig som jag råkar vara. Finaste högen, An, Gustav, Mattias, Julia, Andrea, Jonte och Amanda. Bara några av de finingar som var hos mig på midsommarafton och firade min 18 årsdag. 27 fulla ungdomar var vi och jääädrans va kul jag hade. Saknar hela sommaren, saknar början på vad som blev ett sjukt bra sommarlov och jag saknar framförallt förväntningarna att fylla 18 och ha Peace & Love, Magaluf och Avicii framför mig. Nästa sommar ska jag göra om allt + så himla mycket mer.
Anledningen varför jag är tjurig är för att jag tog i för mycket när jag tränade här om dagen så nu har man ont i halsen igen. Är det inte förjävla roligt att inte få motionera!??!?!? NEJ JAG DÖR. hatar från och med nu att slappa. värsta som finns. Alla friska jävlar som inte tränar. jag hatar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0