Precis som om man siktar för lågt, då hamnar man lågt

Tänkte först skriva om hur mycket mjäll en kvinna hade på pendeln idag, sinnes! Sen kom jag på att det antagligen är ganska ointressant och lite äckligt. Då kan jag ist säga grattis till ÅFF som gick upp i Allsvenskan igen.
Lämnade CV till syrran och nu längtar jag tills jag flyttar in till kontoret. Eget liksom! hur skönt? Minikylskåp, minispis, eget badrum, egen altan, egen hall, egen nyckel, bara mitt bara jag får!! JA TACK NU!
Jag och Julia var ju ganska söta sommaren 2009? puss på dig


Kommentarer
Postat av: julia

hahah, vi är för jävla gulliga :D

heja nya rummet nu!

2011-10-18 @ 18:29:52
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0