Zombie

Har precis vaknat upp efter att ha somnat skapligt hårt i soffan, heeelt förstörd känner jag mig. Det värsta med att vila på dagarna är att man mår sämre efteråt, iaf jag gör. Vaknade av att mamma och Jimmy stod och skratta åt mig.. mm sov med öppet hästgap såklart. Vacker tjej. En sväng ner på stan idag blev det för att tömma apoteket på hostmedicin, halsmedicin och nässpray. Ni läser rätt. ÄR INTE FRISK ÄN :). Var på vårdcentralen i torsdags och gjorde halsprov och lite blodprover. Självklart har jag en infektion i kroppen eller ett virus som inte kan behandlas. "Vila ut ordentligt" får jag som svar. JAPP! visst har inte försökt göra det i snart 3 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0