Helvetes fan

Har legat i sängen sen kl 21:30 igårkväll fram tills för en halvtimme sen. SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!!!!!!!!!!! fan ta alla som var på Torsdagsklubben, fan alla som ska festa och ha så jävla kul. jag vill spåra, jag vill gå all in, jag vill skita i allt och alla, skita i känslor, skita i morgondagen. Istället ligger jag horisontellt i min jävla säng framför Vänner i timmar, timmar och åter timmar. Jag dricker shakes för att jag inte kan träna och jag går upp och snyter mig var tionde minut. Jag är så jävla arg på livet, ORÄTTVIST ÄR VAD DET ÄR! jävla skitblogg.

Kommentarer
Postat av: andrea

Förkyldningen tar jag på mig! Krya dig Snutt <3

2011-09-24 @ 09:46:11
Postat av: lovisa

måste va så men jag förlåter dig älskling <3

2011-09-24 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0