I don't really know you baby or what you're about

Idag fick jag en såndär mysig höstkänsla när man är lycklig för ingenting. Snart lär väll den känslan övergå till höstdepp då man snarare är olycklig för ingenting. Det spelar ingen roll för jag ska nog försöka leva mer i nuet, vilket jag är ganska dålig på. Idag känns det som att vårt UF fick sig en liiiiten knuff i ryggen. Har kanske inte nämnt det men vi har ett namn nu. Credit UF. Vi gör egendesignade buss/kontokortsfickor som fungerar som en smartare förvaring än feta plånkan. Drog med mig Viktor en sväng på stan, han shoppade både byxor, farfarströja och skjorta. Själv fick jag nöjda mig med en ny röd/rosa halsduk och lite shakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0