Jag är nog inte den du drömmer om men jag är den du ser

Haha har så många mysiga bilder från Katrineholmsveckan förra sommaren, sånna där roliga stunder som händer och som man längtar tillbaks lite till.
Hahaha åh jag vill så gärna berätta roligaste grejen men det kommer inte bli roligt alls här. Let's give it a try. Klassen skulle tydligen paddla kanot idag, vilket jag inte fick va med på. Instruktören skulle i slutet samla oss på bryggan för att visa oss ngt. Han frågar om vi vet vad en Eskimåsväng är för ngt. Visste vi såklart inte. Gonkfan. Sittandes i sin liiiilla kanot så kastar han iväg årorna (?) och snurrar runt under vattnet och upp igen! fem ggr på raken! hahahha jag dog, han tyckte han var helcool men såg snarare ut som en plaskande flodhäst som blivit galen. hahahhaha sen fick han näsblod på köpet.
lite kul va??
Började hashtagga på instagram och massa började gilla foton, MEN FÖLJ MIG DÅÅÅÅ!??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0