Jag skulle inte ens va hälften utan det jag gör

Mamma har köpt hostmedicin, så himla bäst. På apoteket sa de att jag inte skulle träna på två veckor. Vad är det för jävla gonkpåhitt? Ska man gå och bli slö igen när man väl kommit igång. Grattis Simone nu kommer du komma ifatt mig. Helt plötsligt slog det mig, Linnea.. fan henne saknar man ju helt stört mycket. Vad gör hon liksom? Jobbar på Grabbarna Grus i Aia Napa, onödigt. De dagarna man gick till skolan fast det var skit, hon fråga om man ville ta luft, en kaffe, bjudas på en cigg eller bara sitta och glo. Klart man ville, Linnea var ju mediamorsan, tar studenten och flyr landet. fan då. Puss på dig om du ser det här.

Kommentarer
Postat av: sofia

du behöver inte vara orolig att simone kommer ifatt dig...................

2011-09-06 @ 14:16:57
URL: http://sofiafahlstedt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0