helt jävla rosenrasande

Det var jag idag. Jävlar i havet vad arg jag var! Jag slog i min skåpslucka, fick ont, skrek, svor!
TELENOR var det som var den förbannade anledningen. Dom skickar mig räkningar på ca 400-500 kr i månaden och för en student som endast har ett studiebidrag så är det helt sanslöst mycket! Dock vill jag tacka min underbara mamma som ställt upp och betalat väldigt för många gånger! Dessutom betalar jag inte för mobilen eftersom det var avbetald från början..
För det första står det att abonnemanget kostar mig 228 kr. DOM SA 129 I AFFÄREN NÄR VI SKAFFA DET! Sen tillkommer 29 kr för papperfakturan, 129 kr extra för trafikavgift.
VA I HELVETE!?!?!
Visade sig att det abonnemanget var det vettigaste när vi skaffade det men nu fick jag ändra till ett som kostar 199 kr i månaden där fria sms, surf och ringa för hela kostnaden ingår. TACK!
UÄH jävla telenorluringar. dock var snubben som hjälpte oss ganska söt. tur för telenor.
nu är jag ganska harmonisk dock. fick ut det mesta av vreden på 45 min spinning och lite löp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0