De bara slog mig!

ATT DET BARA ÄR FETT NÅGRA DAGAR KVAR TILL SUMMERBURST! orkade inte räkna hur många hehe.
Fyyfan va fantastiskt det kommer vara! Lovar att jag kommer skrika mig hes till Axwell, blir ju pirrig av att bara tänka på det! siiiiiiick.
Simme och jag har haft världens svullohelg. Vi har nog tagit guldmedalj i att vara tjockast. Vill inte ens säga hur mycket vi ätit, det är hemskt... vi har också lyckats titta på 5 filmer, varav två jag storbölat till. skönt.
Men jag ska ut och springa, sitter i löparkläderna och ska bara följa Simme till bussen innan jag drar milen hade jag tänkt.
Så har man typ fått jobb också, spännande!

Kommentarer
Postat av: ahmed

i have womean

2012-06-01 @ 12:05:38
URL: http://www.facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0