dör hellre än att ha webbdesign...

För det första gillar jag inte läraren, han är strutsig. Hans huvud liksom guppar fram och tillbaka hela tiden. Jag suger på att komma ihåg alla jävla koder och hur kul är det att sitta och lyssna på: "här är en p-tagg, skriv divtaggen här och glöm inte att stänga taggen där". Att ens gå upp på morgonen och veta att jag har den här lektion i 2 timmar och 10 minuter direkt på morgonen får mig att dööö lite. assååå fyfan!
Desutom har jag bara sovit i 5 timmar, om ens det :S 

och vem vill ens veta ngt om html-koder och css-filer? visst bloggen är uppbyggd av det, men nu när man kan ha allt färdigfixat i en blogg, varför ska man då göra en hemsida?


fan va bitter jag låter då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0