...in fact there's nothing I can't be

Tack och lov så var det lättare att komma hem än vad det var att komma till skolan. Folket på pendeln måste retat ihjäl sig på mig för jag hostar konstant hela tiden, det släpper aldrig, det liksom kittlas sådär retligt. Jag fick det även bekräftat idag att mitt hår har gröna nyanser men att jag är den enda som är snygg nog att kunna ha det sa de i alla fall, de ni ;-) Miss Green. Och tjejerna såg det mer än vad killarna såg det. lustigt. Mamma har kommit på förklaringen och det är duschvattnet som gör det, hört att det kan bli så om det är mycket kalk i det (?). Ska komma på en lösning, för även om jag inte ser puckad ut i det så tänker jag inte finna mig i att gå runt i det...
Så ser ni någon med "gröna nyanser" på stan så är det jag :-)




Ewe är i Åtvid
Jag är i Mjölby
Simone, Sofia, Malin och Julia är i Rom
Och vart är du... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0