ordinary sunday...

Nu känns det inte riktigt som söndag, kändes mer som söndag igår faktiskt. Tackar gud för att solen skiner för jag har världens värsta en-gång-om-månaden-smärta och tänker gå ut och röra på mig! Suprise (:
Idag ska det STORA beslutet tas, om jag får åka till Peace and Love i sommar. Jag håller tummarna och det hoppas jag ni gör åt mig med! Inatt kunde jag inte sova så jag höll mig vaken med min kära vän  nagelburk som innehåller mängder av nagellack och massa annat krimskrams som jag gillar att pyssla med. Börjar bli något slags nagelfreak nästan. Efter min rundtur ute så ska jag städa mitt rum. Mina busiga katter har vält ner blomkrukor som stod i fönstret så det ser för jävligt ut. Okej det ligger lite kläder och annat skit på golvet som jag kanske bidraget med också.

Bjuder på en fräsch morgonbild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0