Hemma från Katrineholm

Im hooome. Har haft det förbaskat trevligt må jag säga. Om vi räknar bort minigolfen förstås!

I onsdags festade vi järnet hos någon snubbe som jag tror hette Oskar. Käkade extrem mycket fyllekäk, speciellt jag. Brände mig i gomen på min hawaii med bea. Riktig snuskig brännskada va. Käkade nutella till frukost, tycker det är värt att berätta eftersom jag väldigt sällan äter nutella, särskilt på morgonen. På torsdagen var det meningen att jag skulle åka hem men hade ingen lust med det så stannade kvar en extra dag. Chillade lite oså. Orkar verkligen inte skriva mer. Känns som om jag uppdaterar för uppdateringens skull.
Vill också beskriva min vrede till att när jag ska lägga in bilder från mobilen till datorn så finns inte de nyaste jag tagit med i mappen!!!!!!!!!!!! vad gör man????????

bye


p.s imorgon ska jag se på oskar linnros live i linköping <33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0