Tolkning av drömmar

Andrea sitter just nu och tolkar mina drömmar, hur hon gör har jag ingen aning om men hon vet väl något jag inte vet helt enkelt.
Jag har drömt två jobbiga, en känslomässigt jobbig och en läskig dröm.
Tänker inte beskriva drömmarna exakt men lite.
I den känslomässiga drömmen duschade jag och det betyder att jag känner mig känslomässigt instängd, jag var ju även naken (duschade liksom) och det betyder att jag är sårbar och inte har något skydd. Den drömmen utspelade sig även på resecentrum i Linköping vilket man kan koppla till tåg. Tåg betyder att man måste rannsaka sig själv, man är stressad och vet inte vilka val man ska göra och vad de blir för konsekvenser.
I min andra dröm, den lite läskigare. Där brann det vilket betyder att den jag älskar är bunden av någon annan. Jag ramlade även i drömmen och det betyder att jag tappar fotfästet och inte vet hur det kommer sluta. Det var även dammigt och det betyder att man kommer få tur i kärlek men även att något kommer sluta sorgligt. Det var också en trappa med i drömmen vilket betyder beroende på om den går upp eller ner i drömmen. Upp betyder att man lyckas med något och ner betyder att man misslyckas. Min trappa gick som tur var upp. I drömmen svettades jag och det betyder att antingen ljuger mina vänner för mig eller att jag kommer leva länge. Skriker folk i drömmen, vilket de självklart gjorde så kan de betyda något om en hotande sjukdom. Däremot var det inte jag som skrek utan min vän och det betyder att någon kommer göra mig besviken. Jag svävade även i drömmen (heltgaalet) och det betyder att mitt kärleksliv inte kommer ge mig några problem.

Kommentarer
Postat av: addepaadddeee

hahaha im like the best drömtydare evaaaaaahhh :D:D

2010-12-14 @ 23:00:47
Postat av: lovisa

ohja det är du! :-D

2010-12-15 @ 10:47:39
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0