Jag lovar att jag ska vara så glad som jag bara kan

Åkte in till mormor igår och såg på lite film och åt italienskt. GOTT!
Idag vart det shopping, rätt mycket shopping.
1 par jeans shorts
1 linne
2 klänningar
1 t-shirt
2 blusar
4 par strumpor
6 par trosor
+ 500 kr utöver det, tror jag klarar sommarlovet rätt bra utan jobb hittills. Bortskämd, nej!


Sen tänkte jag på en sak. Många brukar ju använda sig av ordet stor när dom ska säga att någon är lång. Och jag hatar det! verkligen innerligt hatar det. När jag tänker att någon brud är stor tänker jag: stora fötter, extrem långa och breda ben, en stjärt bred som en ladugårdsvägg, armar som trädgrenar, bröst som meloner och en hals liknande ett träd i en tropisk djungel. Ungefär. Visst jag är 177 cm och har kanske lite stora fötter. Men jag har definitivt inte allt det där! nej exakt, jag är lång, inte stor.




JAG SAKNAR EWE SJUKT APMYCKET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0