Check your resume I hit something everyday?

Sammanfattar veckan så gott jag kan

Måndag: Alla lediga förutom Ljunkan och Birgitta förstås (ha ha ha)
Tisdag: Gick på stan med Julla, någon utländsk kille tutar i en bil och vinkar och jag tror det är Fadi (syrrans ex) så jag vinkar tillbaka. Bilen svänger upp brevid oss och de vevar ner rutan. Det var inte alls Fadi utan två sliskiga blattar som ber om mitt nummer! de tänker: "fan vilken nice brud" jag tänker: "aldrig i livet! gnager hellre av mig armen".
Onsdag: Världens skönaste sovmorgon, kommer inte ihåg något mer, förutom fotbollsträning.
Torsdag: Jag är helt lost hela dagen, tappar bort riktigt viktiga saker. Lärarna knippsar upp mitt lås och jag har ont i magen av att tänka på det.
Fredag: Jag är ännu mer lost och kan verkligen inte hitta de viktiga sakerna och går runt och tänker på hur smärtsamt det lär bli att berätta för pappa och mamma. Lägger även ifrån mig glasögonen och springer och letar efter dom. Hittar dom tack och lov och ska köpa ett glasögonsnöre så det ALDRIG händer igen.. Andrea svänger förbi mig och vi softar med brudarna hos Ewe.
Lördag: Jag vaknar av att mamma ringer mig klockan 11 och jag berättar om de jag tappat bort. Hon blev inte allt för arg och jag lovar att leta efter dom på måndag igen.

Resten av helgen: Tar som det kommer, match imorgon är det enda planerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0