gästbloggaren Andrea

HEEEEY

andrea is in tha house'

jag skulle först vilja inleda detta gästinlägg med att berätta för alla er som läser lovisas blogg hur svårt hennes lösenord är. skulle jag haft svårtartad dyselexi (stavas det så? pinit annars) så skulle jag aldrig ha kunnat gästblogga för jag skulle inte kunnat stava till hennes lösenord.

ANYWAY

nu när jag ändå är igång så skulle jag ju kunna söka brevkompisar, för sånna saknar jag. Har heller aldrig haft någon speciell brevkompis då det alltid var jag som skrev brev och skickade fina bokmärken osv men aldrig fick något svar, jag blev så deprimerad att jag ville gå in i väggen. 
men rätt som de va sa det PLUMP och där låg ett litet brev i brevlådan.

det var min syster och mamma... dom tyckte väl synd om mig eller nått.

så; härmed söker jag en brevkompis. skicka till;

andrea nilsson
rövbackavägen 1
772 56 bullugnen

jag gillar dig lovisa. du är fin.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0