lönar sig att kämpa

Sitter fortfarande i Simones källare. Och ja, vi sitter ihop i ur och skur. Vi lämnar inte varandra efter. aldrig.
Igår gick vi till Affe och Jullapulla på Eh. Kriga mot Affe och fan va jag förlora, måste erskänna det. Jag har världens blåmärke på benet och en bula! brutalt. Finns film men den hoppas jag inte visas för någon. Sen såg vi på en jävligt äcklig skräckfilm, namnet var svårt så kommer inte ihåg det. Lirade fifa efter det, Simone förlora med 13-0 i första halvlek mot Affe, sen skulle jag köra andra halvlek. Han gjorde faktiskt bara 3 mål då... Sen körde jag mot Simme och förlora? vart är världen påväg!? Ska va social med Simone och vi får se vad kvällen leder... kanske julla igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0