It's going DOWN

På tisdag är jag inte längre den sista tonåringen utan gymkort, plötsligt blev min ras utrotad. Pappa betalar ett för mig och ett för han. Hultmansläktet (den viktigaste delen av släktet iaf) ska bli helt galet vältränade. Börjar med tre ggr i veckan och sen kör vi all in eller något. NÅÅGON kommer vara beach-2011-redo minsann. Säger vi! Jag slipper i alla fall de här urlöjliga core, bodystep, yoga och resten av de fåniga passen.
Känns bara inte bekvämt att fläka ut sig med ett gäng främlingar till någon halvdålig technomusik som spelas på högsta volym.
"ÅÅÅH eett ÅÅH två ÅÅHH dunk osååå fyra, KOM IGEN NURÅÅÅ! och så tar vi det från början! sträck ut bäckenbeneeeeeeeeet!"  nee de funkar inte så!
Fan jag hatar gym...
Såhär vill jag gärna bli, tuttarna på köpet?                                men inte såhär, ohfyfan va ådrigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0