I keep on ducking keep on thucking your nothing else

Hösten är förbaskat mysig, välkomnar den i öppen famn.
Innebandyturnering idag, vi förlora inte en enda match men gick i alla fall inte vidare. Blir mer och mer chockad över hur grymma mediaelever faktiskt kan vara! Stod på perongen idag, i solen och njöt en halvtimme. Njuter gör man alldeles för sällan nu förtiden, är ett väldans hetsande hela dagarna. För tre år sedan (tiden rusar) blev hösten min favorittid på året, det är den nog fortfarande faktiskt, nu blir jag lite sådär mysbög av mig igen.
Ska öva på min välskrivna redovisning till engelskan och imorgon, påminn mig någon att jag ska köpa ett par öronproppar, ett par gröna som ser ut som granar, ni vet. Blir galen på öronen nu. Får ju inte glömma att jag nu har ett reportage om östgötapendeln och en fotbollskrönika att skriva till tidningen med, hard work work!
P.s Karin jag hoppas du blir nöjd med mitt uppdaterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0