Nervös, stressad, trött

Var enormt nervös inför det muntliga talet i nationella svenska B. Har svårt för att prata inför andra vilket många inte tror, tar ofta mycket plats men i sånna här sammanhang förändras allt. Men trots det så kände jag att det faktiskt gick ganska bra, förhoppnings ett VG så jag fortfarande har chans att sätta MVG i kursen. Egentligen hänger det väl lite på vad jag får på det skriftliga, men det borde gå bra, kändes så och jag känner mig ganska självsäker i journalistiska texter. Har dessutom satt MVG på det resterande under kursens gång. De senaste veckorna har jag ju börjat med svenska C som innehåller väldigt mycket muntligt och sitter faktiskt just nu med ett argumenterande tal som ska vara klart till fredag. Har valt att skriva om fortkörning och har som argument att man ska minska medelhastigheten med 10 km/h. Måste nöta in texten som ett as nu.
Så tråkigt känns mitt liv nu, har ett ton plugg ovanpå det här!
Skriver när någon kul händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0