så olikt mig

Är i Kholm, kattet, Katrineholm alltså! Jag har mina damer och herrar, för första gången gymmat självmant! Känner mig så stolt även om jag nog var sämst och minst motiverad av oss alla men endå, I DID IT! Inte det att jag är lat när de gäller att motionera, men jag har aldrig riktigt gett gym en chans. För mig är det spåret och fotboll som är roligast. Ska fundera på gymkort tror jag. Efter vi gymmat så drog vi på oss bikini och badade i simhallen! De har en stor flytande hinderbana som jag, Julia och Andrea lekte i samt 20 andra barn i 8-11 års åldern...
Nu är jag så jävla trött att jag skulle kunna somna för kvällen men de går inte för typ 6 tjejer till ska komma hit och äta tacos med oss. Undra om jag hinner en powernap på 10 min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0