HIPP HIPP HURRA!!!!!

Idag fyller Addepadde Nilsson 18 år! Säger bara galet med grattis till henne som jag redan gjort två gånger idag, går inte att sägas för mycket! Även Ester fyller 18 och är värd att firas som fean!
Addepadde <3
Adde är Jockes tjej som jag träffade genom Jullanpullan för 1 år sen. Började med att jag skulle skriva sms till Julia och fick svar av Andrea istället, hon var galet dragen men jävligt rolig. Sedan träffade jag henne första gången då Ida hade födelsedagsfest och tyckte hon var cool direkt. Vi träffas nog nästan varje helg när hon kommer till Åtvid och hon är helt galet fin! Jag älskar dig ska du veta!
Ester <3
Ester kommer från åtvid och vi gick i samma skola på högstadiet men blev inte nära vänner innan vi började ettan på gymnasiet. Vi träffas varje dag och tur som fan är det för tjejen är ju galet underbar! Ester är nog nästan glad 24/7 men när hon är arg så skrattar man så man nästan dör, iaf om hon är arg på mig. Hon kan aldrig hålla sig sur utan börjar alltid skratta och att hon är ett huvud kortare än mig gör inget! moaha <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Gullhhuvud!! älskar dig lovi!! mjjuk och go. går att klappa på oxå. pusspusspuss <3<3<3

2011-03-01 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0