You're so hypnotizing

Jag är gladare sen senast, tack och lov kanske? Däremot skulle jag övningsköra idag igen, jag vill fast ändå inte erskänna att jag nästan inte känner mig redo för att köra. Bara för att jag alltid hört att jag verkligen på fullaste allvar inte kan göra två saker samtidigt så sitter det fast i mitt huvud. Börjar jag gasa ja då glömmer jag kopplingen osv. Sedan skulle jag backa upp i lutning och fick kärringstopp kanske 6 ggr på raken!! När jag väl lyckas tillslut då blir jag så glad att jag gasar tills jag är 1 dc från diket så farfar får slänga sig över handbromsen.

VAFAAAAAAAAAAAAAAAN jag tjöt vid ett tillfälle. fuck it vem fan bryr sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0