Helgen

I fredags såftade jag med Ewe, Malin och Natta. Kollade lite nattinnefotboll och käka godis! Ewe skjutsa oss fram och tillbaka som en taxi, fast gratis såklart hehe.
I lördags kändes det som om jag åkte över halva östergötland, miiinst! Bio och stan med lilla syster, tillbaks hem för att fixa mig till Sofias cocktailparty vid garnisonen i Linköping. Men innan de flängde jag och Ester till Diana i Lambohov och förade lite. Sen drog jag spontant till Motala och chillade till söndagkväll. Tillbaks till hålan för mys med Adde, Vege och Jocke. När jag väl landa i min egen säng var jag heeelt död och bakis.
Klarade faktiskt av 4 veckor utan fest. grymma jävel.
Idag drog jag ett sånt där koffeinpiller för ökad prestationsförmåga. Köttade sönder gymmet, sprang som Usain Bolt själv och svettades som ett as. SÅÅÅÅ GÖDDIGT!
Annars var ju den här ganska bra oså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0