Nu gäller de

Fick skaplig panik idag när jag verkligen INSÅG hur mycket läxor jag har att göra klart!
Nyhetsanalys i Internationella relationer
Debatt om gymnasieutbildning i svenska C
Krönika och artikel till Signerat Ung + redigering
Idrott B prov
religionskunskapsprov om Islam och hinduism
Skriftligt och ljudrepotage om en historisk plats i Linköping
Slutprojekt i mediekommunikation
Filmprojekt i medieproduktion
Slutuppgift om stress och kriser i psykologi A
Hemtenta i internationella relationer
Allt detta inom ramen av 2 veckor, senast. Sen kommer ju listan bli längre. Kan jag garantera.
Okej så vi gör såhär, kära läsare. Ni plockar 1-2 saker ni helst skulle vilja göra åt mig så får ni komma över på lite thaimat. DEAL?

Kommentarer
Postat av: ews

jag försökte faktiskt hitta något som jag kunde skicka över till dig men allting som du ska göra har vi gjort muntligt! annars hade thai-maten suttit fint i min magge

2012-02-27 @ 20:01:41
URL: http://ewsis.spotlife.se
Postat av: jullis

jag kan erbjuda mig. om vi har typ pluggstuga i din stuga.

Krönika och artikel till Signerat Ung + redigering

Filmprojekt i medieproduktion

det lät ju halvkul (halvtråkigt) så jag erbjuder mig. men då räknar jag med maten också, det vet du!

2012-02-28 @ 18:32:49
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0