Sushimoment

Längtat efter att få prova nya sushibar i Mjölby. Med förväntningar högre än Mount Everest går mamma och jag in och beställer 12 bitar. Japanerna som äger stället är övertrevliga och jag och mamma går därifrån och påpekar det om och om igen. "Så himla söta japaner! inte sådär irriterande trevliga utan jätte puttinuttitrevliga!".
Väl hemma packar vi upp och hugger in. Laxen var helt okej, så var dem där konstiga rullarna.
Men sen, tvärstopp. Vad fan är resten? Haj? Mussla? Sjöodjur? Något skrapat från havsbotten?
WOOOOW konsistensen var obeskrivlig. Katten ville inte ens äta av de och då duger det inte heller till mig.
Katten slickar sig ju hellre i arslet. Nästan så jag kunde göra detsamma.
hehehe
nae men hamburgare var väl bättre. tyckte vi. gott va de oxå.

Kommentarer
Postat av: saraaah

haha fyfan va vidrigt de dääär ser ut?! sushislem!

gööör dem? fan omöjligt att få tag på de på internet, haha :D

2012-02-09 @ 08:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0