Ne vet du va!

Idag har jag röjt vind och bråte med mamma hemma hos mormor. Kånkat upp och ner och ut och in. Sedan blev vi iaf bjudna på god lunch. Men den där mormor, jädrans vad grejer hon har samlat på sig där uppe. Mamma svor över påsar med skit, jag svor över gardinstänger. Dessutom har jag himla svårt för vindar och gamla rockar, kappor och bråte. Känns som det kryper över hela mig.. måste liksom dra genom håret och borsta av händerna och tvätta dom emellanåt. Har en viss sorts bakterie/smuts/dammfobi. Visst att de kan va jävligt dammigt på mitt rum då och då men det är en annan sak. Jag hatar att ta i handtag på offentliga stället, måste riva av första biten på toapappret om jag kissar på offentlig toalett, håller alltid andan ett par sekunder när jag går förbi vissa människor.. hatar att andas in andras luft och lukt. Hatar att gå oduschad förutom då jag är bakis eller jättetrött för då går jag inte untanför dörren. Annars tål jag det mesta..
Nu fick ni tamejtusan reda på något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0