say whaaat?

Varför gick ni plötsligt från jättenågra besökare till så måånga fler på en dag? Intressant, har mina aningar.
Jag sitter iaf med ångest upp till öronen för att jag har en hög plugg som sparkar mig i arslet och som jag måste ta tag med imorgon. Jag är förvånad, mest stolt över mitt kassa lokalsinne att jag faktiskt tog mig från Täby, genom hela skiten och ända fram till fjärrbussarna, wooopwooop! Tror att halva, eller snarare hela bussen hatade mig. Slängde upp min enormt tunga väska på sätet bredvid, drog luvan över ögonen, lyssnade på musik och tittade ut genom fönstret. Självklart för att skapa så lite kontakt med någon som möjligt så att jag skulle få sitta själv. Tror ett par drog några suckar när de såg mitt ockuperade säte. men fuck off jag vill va själv kände jag.
Visste ni att Täby är typ större än Linköping? fan massa butiker, vart lite förvånad när jag drog en sväng där i fredags.. hmm man undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0