Im a real drummer getting high on rock

Jag är lyckad. Skulle vila huvudet på bänken i skolan men den var längre ner än jag trodde. Det sa dunk och gjorde ont hela dagen. Andrea har hittat sin själsfrände, jag alltså. Och om jag skulle bli lesbisk så lovade jag henne att hon är min 1a. Hon är för go. Kirrat gitarren på spelet har jag gjort med, trummorna är jag halvvägs på. kung e jag. och på torsdag är det träning med skolans fotbollslag! ska bli jättekul och vi kommer vinna hela turneringen! Jag har hittat mina nya älsklingar som jag vill ha: Mercurial vapor superfly II. Jag som älskar lila också. Nu dunkar huvudet igen. Ska dra ett trumsolo och sen sova. Och kanske kolla igenom ekonomiprovet :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0