well, you'll get what's yours, I got mine.

Gjorde en ny header, mest för att den andra var riktigt trist och den allra första jag hade var en asgammal bild och den var ful som fan. Den här är mer... glad och enkel :)
Är helt slut efter en joggingrunda med mamma, aa jag sprang och hon cykla bervid, mest för att jag verkligen skulle ge mig ut idag. Vi yra runt rätt bra bland spåren i skogen ett tag innan vi kom ut i en jävligt lerig väg. Trevlig mamma man har då som retar mig för synen och skriker "ser du fågeln på himlen" efter att hon visste att jag inte kunde se ett skit som var så högt upp...
Då kan jag ju skylla på att jag är sämst på fifa för att jag inte ser bollen så bra utan glasögonen.. pffft!
Jag är nog kär i den här låten lite, för den är bra och weezy är bra, alltid ;)



Kommentarer
Postat av: Clara

Fin blogg, kolla gärna in mina kompisars blogg, kram!

http://emmaochtiffanie.blogg.se/

2010-04-09 @ 22:38:26
URL: http://emmaochtiffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0