Allergisk? vad? säg mig!

Brudhäng de senaste dagarna, ja ludvig du är inräknad i det. Sovit borta alla dagar, känner typ varför vara hemma. Spelade Promoe-svennebanan för thaiarna. De sjunger ju tack för fan. kap un kap och massa annat som betyder typ tack och visa mig ping pong show. hehhehehehhehe. För er som inte vet vad ping pong show så tänker jag inte förklara för de e ganska lätt att lista ut själv. Är med julla och ewe va här. Valde att köpa salami. sen svullna min hals upp och kändes helt bortdomnad. Jag har två teorier: Ena att de är lustigt i halsen pga halsbölden lr ngt eftersom jag käkat den salamin förut. Min andra teori är att den e förgiftad. Vi lär ju se om jag lever, kanske.
Ska man gå på åffmatch om de regnar, jag känner stort obehag. STORT.
Drar till mjölby i övermorgon, åker förmodligen/kanske/med enorma förhoppningar till liseberg med mamma, jimmy, julla och affe på torsdag!!!
wooohooo!


hej kom och hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0