Mysbög

Har känt mig allmänt glad och lycklig på sistone. Det är väldigt bra, förbaskat bra! Hur skulle det vara om jag vart lite make-love-not-war-person? Skämt åsido men som sagt det känns som om jag inte längre går i uppförsbacke, och det är en mer än en härlig känsla. Visst är det jobbigt att skolan har börjat, men hur underbar klass har jag inte? exakt. Visst är det lite surt att det inte är så varm som jag vill men hur fint låter det inte att jag kanske åker till någon av Kanarieöarna i oktober-november! Varmt ska det va, repris men utan dig den här gången, är trots allt mycket starkare själv i alla fall.

Någon som är mysig av sig är Oskar Linnros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0