Nobody said it was easy

Händelserik helg men ändå inte. How come? Rix i fredags med några av de bästa, mysigt på steves, skratt i karusellen, stämning vid scen. Lördag bestod av Vänner-maraton, Simone och jag han med hela första säsongen och till kvällen lyckades vi se de två första i millennium-trilogin. Sista filmen vart till frukost i morse. Det enda jag gjort den här helgen är nästan att lata mig fullt ut. Imorgon är allvaret tillbaka: plugg, fotboll, tidiga mornar osv. JAG VILL INTE! jo fotbollen vill jag. Resten kan ju gå och knöla ner sig i en papperskorg så jag slipper se det. Även du och din skit. You make me hate you. Så då fick vi lite hat och ilska i helgen med. Fint. Annars då? Jag är jätteglad fortfarande!!!!!!!


hihihih glad glad, skratt skratt, fniss fniss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0