Sniffing for news since 2008 / singnerat Ung

Signerat ung t-shirt, inte alla som har en! På framsidan står det "sniffing för news since 2008" och på baksidan står redaktionens namn: Signerat ung. Handtryckta av treorna.
Sov 3 timmars middag igår och 1 timme idag, något fel på mig är det när skolan börjar. Ändå sover jag ca 8 timmar på natten. Fortfarande 10 behövande verkar det som. Men imorgon har jag sovmorgon till 11:50, de ni! Det händer verkligen inte varje dag!
Tyvärr finns det ju nästan alltid något som förpestar ens dag, träningsvärk den här gången! Sådan extrem att jag går som ett handikapp och trodde jag skulle avlida när jag satte mig på en stol. Hela bakre låren spänner som fan. Gör inte om detta på ett tag! Sist men inte mins, tror ni inte vi fått lite oönskade ettor till skolan. Skjut mig om dem blänger! usch usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0