Hägges birthdaay

Jag och Ewe tog en kaffe hos henne, försökte laga makaroner och falukorv vilket inte var det lättaste eftersom vi båda är extremt dåliga på att laga mat! Sedan var vi godhjärtade nog att besöka Simone på kyrkogården där hon slet för sina pengar bland de döda. Vi följde henne hem där vi lät henne fixa sig, fyllde magarna med mackor, fil, oboy och lite kaffe till. Vandrade vidare till Hägge som fyller 17 bast. Där var vi: jag, Ewe, Simme, Hägge, Soffan och cornelia. Har nog inte skrattat så jävla (ursäkta språket) mycket på länge som de här senaste dagarna. Särskilt idag då vi försökte kopiera syrrans coola trick där hon går ner i brygga och jag balanserar på hennes mage. Våran variant var snarare att sofia låg som en boll, jag i brygga över henne och ewe stod på min mage.

Ewe: jävlar det knaka!!!
Jag: hihihi (fnissar)
Sofia: ÅÅÅH det var lovisa som feees! hahah

Amen vad tror hon om ewe trycker mig på magen i världens skrattläge? sorry! hehehe

Hägge var instruktören som hjälpte kortisen Ewe upp. Vi har en förbaskat rolig video där vi gör hela grejen. Håller ni ett öga på facebook så lär ni nog se den i snar framtid!!

Och nu är klockan 01:46 vilket innebär att Evelina Persson är 17 år hon med. Sjunger och ger henne en blaskig kyss imorgon.

Kommer hem och pappa har låst dörren när han vet att jag ej har nyckel! Gick hem till Julla och ringde, han sa att han skulle öppna och när jag kommer hem igen... tror ni inte dörren är låst igen?!?!?!?!
Tänker inte dra historian hur jag kom in!

God nattmacka mates!


Tittar jag innåt? ja. Har jag största bullkinderna när jag ler? ja. Ser min näsa krokig ut? yttligare ett ja.
Är jag grym på att imitera en blatte över telefon? OOHJA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0