Sagoland

Tagit mitt första frivilliga dopp på 2 somrar (grymt)
Käkat god lunch på kanalkrogen i Berg med mormor
Räknat att jag har sammanlagt 36 synliga myggbett (de jag själv kan se alltså)
Tagit första löpet sen jag var sjuk i nya löparskorna
Planerat för stugan på fredag, Ydrecountryfestivalen på lördag och Vis nästa vecka
Oroar mig för hur mina pengar ska räcka dessa dyra dagar jag ska leva livet
Funderat på hur jag ska göra för att mina fötter inte ska vara vita och min kropp brun
Har fått det bekräftat att anledningen varför jag inte fått övningsköra än är för att jag helt enkelt inte kan koncentrera mig på mer än en sak i taget. Tänk er att gasa, svänga, växla och hålla koll på trafiken samtidigt. Lär gå dåligt.
Extremmånga tankar snurrar och jag försöker rensa så att nya får plats
Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0