åhåå vad jobbigt dååårååå!

Blir sur, trött, arg och bara extremt lack på vissa människor. Hallå jag har haft halsböld! finns det någon chans att ni kan läsa eran mejl och se det!? hade jag kunnat prata under den tiden så hade jag ringt men antagligen kan jag inte det med halva halsen uppsvullen! Ae nu ska jag skita i det. Ingen fattar ju vad jag jiddrar om nu i alla fall.

Tidigt födelsedagsfirande av min födelsedag
Bröllop på tv
Vm på tv (Danmark <3)
jordgubbstårta och grillat
pengar på kortspel (överklassning från min sida ofc)
Smygande huvudvärk och jobbigt penicillin
presenter

Men detta sagt så säger jag godnatt för nu ska jag knöla ner mig i bäddsoffan hos farmor.


Om 9 dagar om Familjen Högljud tillbaka...
Herregud, 7 personer... 7 PERSONER, vilket 5 av de är ungar....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå gott med jordgubbstårta.

2010-06-22 @ 10:56:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0