Ja hon vill faktiskt ha både bedövningssprutan och sprayen! Fattar du väl...

Igår åkte jag senilbuss till sjukhuset, vart åksjuk precis innan vi kom fram. Spydde ner bussen.
Var svimfärdig (knappt kunnat äta) så fick ligga på en brits. Sen kom jag in i själva skäraupphelahalsböldsrummet och sjuksköterskorna var trevliga tack och lov. Bedövningsspray med banansmak (smaka bara skit) och bedövningsspruta (INNUTI HALSEN!!!). Efter det skar hon upp bölden inne i halsen med en skalpell. Det smärta inte så farligt men sen skulle hon ge sig på mig med tången! Gud i himlen jag har aldrig känt sådan smärta i hela mitt snart 17åriga liv!!! även om halva halsen och tungan var bedövad. Fick en extrembra påse att spotta i. Jag vart svimfärdig igen och fick ligga på en brits i 20 min medens mamma köpta medicinen. Sen skulle vi ju ta oss till Mjölby utan bil så vi hoppa på bussen från Sjukhuset. Jag låg i mammas knä med spottpåsen och sket fullständigt i hur alla tittade på mig. Vi gick på pendeln och folk såg lite halvt förskräckta när de såg mig med en påse med blod i. Sket fullständigt i det med. Tog taxi hem och sen dess har jag knappt kunnat prata eller äta. Idag var jag där igen och öppnade upp själva bölden men det fanns inget att hitta där så fick lite tång i halsen i onödan igen. Och trögare sjuksköterska får man leta efter den här gången. Åker upp på måndag igen....
Smart spottpåse!

Ikväll ska jag satsa på att försöka äta Köttfärssås och makaroner, blir extremlycklig om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0