Ren smärta

Tror att jag inatt kommer vakna upp, gråtandes och be Julia hålla om mig. Det gör så jävla ont (förlåt att jag svär) i halsen. Halsmandeln har vuxit sig vidrigt stor och smärta strålar upp runt högra örat vilket ger mig lock och så får vi inte glömma nedersta tandraden som värker som FAN (there I go again). Värktabletterna vill inte hjälpa mig mer så här sitter jag med Julias dator i knäet och tjuter. Julia kommer in och tröstar, Andrea och Helena med. Sjukt mycket sympati och ja det känns lite bättre. Sen ringer syrran och då bröt helvetet löst. Tårarna sprutar och jag försöker verkligen få ur mig något ljud som låter vettigt. Tack kära halsmandel för att du fick mig att missa skolavslutningen, festen och även morgondagens bravader. TACK!
Imorgon vårdcetralen med Julla och Helen. jaaaaaaaaaaa
Spexet var kul förresten hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0