Barfota till i Kisa?

Gårkvällen var riktigt rolig. Grill, chill och trevligt sällskap så tack Malin! Vet inte om jag ska beskriva hela kvällen i ord men kanske lite bilder kan göra det som jag lägger in senare.

Simone och jag gick barfota hem klockan 3.00 pga skavsår och då mötte vi en ganska lost brud.
Bruden: vart ska ni då? hem eller?
Jag: ja det ska vi! (smått trött)
Bruden: Men vart bor ni då?
Simone: i Kisa!
Bruden: Ska ni gå hela vägen till Kisa?!
Jag: jaa vi är ju vikingar.
Bruden: Men det kan inte ens vikingar ju.
Simone: Men det är motion...
Jag: Bor man i Kisa så är man van.
Bruden: ja antagligen...

Så tydligen gick jag och Simone till Kisa klockan 3.00 barfota, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0