I wish that i could fly to the sky so very high




Hade jag behövt det så hade jag bett om det. Hade jag varit intresserad så hade jag gjort allt för det. Men vad jag pratar om det har jag ingen aning om. Min blogg är förrvirrande och osammanhängande. Jag vet. Min kropp är helt slut. Min hjärna med. Men viljan är för jävla stark, därför säger jag att allt är prima, att det rullar på. jag snarare hasar mig fram, andfådd och virrig. Som pappa säger: du har huvudet under armen Lovisa, du e kalle anka ibland. Jag vet, jag vet och jag åter vet men vad ska jag göra åt det? Kan någon kär och rar klasskompis dra mig i kragen så att jag gör något med det jag inte gjort klart sen jag var sjuk? Skulle uppskattas för jag är för jävla lat och trött för att pusha mig själv. ork någon? nae.

När jag kommit igenom det här så lär jag vara utbränd.
och kan du snälla gud om du läser det här vrida ner ljudet på min tinnitus en aning. Jag vill inte höra det mer nu.



Lenny Kravitz-Fly away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0