You were too fly then, so fly away now.



Du säger att jag fått för mycket luft, det har du alltid haft. Min anledning är att jag äntligen kan tala för mig själv. Fucked up shit.

Julia, Oscar och Affe var på besök, glass, gifflar, mästerskap i brottning på studsmatta, början på en bra film och till sist kortspel (plump). Affe vann i de flesta kategorier som vanligt. Jag kom faktiskt tvåa på plump men trea i brottning... julia kom sist i allt. Nu är klockan snart kvart över 2 och jag ska upp om 6 ½ timme, galet va trött jag kommer vara imorgon eller förresten... senare idag menar jag.

Lovisa signar ut, slut.


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, fan tänkte inte på det. men jag kom ju verkligen SIST i allt :( helvete

2010-06-01 @ 15:26:41
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hahaha men du e bra på så mkt annat så de e lugnt! :-D

2010-06-03 @ 15:29:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0