Magaluf

Magaluf var det ja, det skulle ju bokas idag men självklart kan jag ju inte det!!! Bara att vänta liite, hoppas liite oså. Tänkte ju i alla fall kolla in biljetten, tror ni jag hittar? nej fattar inget orkar inget ger UPP!
Och jag är ledsen över alla de saker jag inte har någon anledning till att vara ledsen över.
Tänker på alla sms som aldrig fått något svar. På alla missade samtal.
På alla som hoppas att han ska komma och på han som aldrig kommer.
Jag är ledsen över alla de jag någonsin varit kär i och för hur jag glömmer bort.
Jag är ledsen över alla som vill ha någon men inte vågar berätta det.
Jag är ledsen över han som är för blyg för att våga ta första steget och jag är ledsen över henne som inte ser.
Jag är ledsen över den som varit otrogen och jag är ledsen över den som blivit bedragen.
Ibland blir man ledsen över saker som inte har med min sak att göra. Michaela Forni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0