Tisdag idag idag idag

En till skoldag avklarad, hösten drar verkligen ner mig totalt. Trodde ett tag att jag skulle slå huvudet genom rutan på våning 5 och hoppa ut. Webbdesign, jag tror jag blir sinnessjuk eller alldeles skogstokig! Jag hade en extrem bra idé och jag lyckades faktiskt med massor (gör en hemsida/cv), sen blänger man lite på Dianas eller någon annan med huvudet fullt av idéer så blir man plötsligt så fruktansvärt onöjd som det bara går. Slutade med att jag markerade mängder och tryckte delete. SWIIPSS ruta ett igen.

 


 

Idag fyller även Jimmy år, jag råkade säga 41 men ack så fel, 42 var det visst. Såg ett litet glädjeskutt minsann. Även om han är 42 fyllda så räknar han totalfel med smörgåstårtan. Vi var exakt åtta personer och en tårta räcker till mer än åtta personer, tror ni inte vi har en hel till tårta över? Jorrååå! Frukost lunch middag serrrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0