Ewsan Persson

Dog lite av skratt när jag lästa Ewes inlägg om mig i sin blogg, hon är rolig hon. Kände att jag måste skriva lite om den fina bruden.
Ewe är en fnissig tjej på 158 cm (jag veeet, kortast!) som älskar att prata skvaller och dricka kaffe om dagarna. Hon vet även hur man skakar rumpa och har tillsammans med mig och de andra spårat och ÖST på många fester. När hon är lullig är hon som barnsligast vilket gör de flesta roade. Att lyssna och förstå är en lek för henne, som rena psykologen vet hon hur man ska tackla deppiga perioder.
Våra roliga minnen började förra hösten då vi slog våra påsar samman men vi blev som tajtast under vintern. Hon vet hur det känns att lämnas ensam precis som jag men vi har nu funnit varandra och passar lite som handen i handsken (trots våra olikheter).
Av någon konstig anledning så går hon på gymnasiet i Åtvidaberg som är en okej stad för övrigt men helst skulle hon tagit sig i kragen och pallrat sig till Linköping med mig. KAN MAN TYCKA. Hon drömmer ofta om Jocke Berg (Kent) och kan nonstop prata om hur fin denna 50 + åriga man är. Man får helt enkelt älska Ewe för den hon är, vilket man gör! Kvinnan överlever (för det mesta) på burkmat de vill säga ravioli med tomatsås och som sagt kaffe, lika fin är hon för det!
Med tre seriösa ord beskriver jag henne som öppen, positiv och bestämd.
Min Ewe det!
Med dig har jag och de andra som roligast! Under lovet drar vi båda till Spanien, men på varsitt håll tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0