Vinter?

Solade och åt kebab med Diana för er som undrade. Somnade inte utan sjöng med till musiken, började nästan dansa där inne i solariet, eller mer ålade i min egen svett så att säga. Radion var på i solariet och de drog ett skämt på Rix fm: "Fan va det luktar fisk, är det du som är våt eller har jag fått napp?". Slog vad om att Diana garvade lika mycket som jag i sitt solarium, och det gjorde hon minsann. Efter lite sol och ålande i svett så blev det att knöla i sig en kebab på Hakepi, det tycker jag att jag var värd helt enkelt. Påväg hem, cyklandes på en mörk landsväg med musik i öronen så hade jag världens adrenalinkick. För det första för att jag hade just musik i öronen och för det andra för att jag är otroligt mörkrädd. Funderade på om en hjort eller ett rådjur kanske skulle hoppa in i mig. Hjortmos... Lovisamos för den delen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0