House

Det går fan inte att förklara, det är ju helt jävla galet. Jag älskar house, bra house förstås! Vill gråta tyst, av glädje när jag ser de tre kungarna, Axwell, Ingrosso och Angello.
Som en sjukt står våg ungefär nej en jävla tsunami av lycka när man spelar sina favoriter på hösta volym. Jag ska och vill och bara måste åka till USA eller england och ösa, spåra helt sjukt mycket. Längtar också, om mindre än en vecka, satt idag med SHM-appen och läste, tittade och längtade. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Vill du veta något kul Julia? Jag sparade den här till iphonen innan jag läste din blogg. Sen dog jag!!! <3

Kommentarer
Postat av: juliacooulia

hahahahahaaaa!

2011-04-15 @ 17:59:21
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0