Inte varje dag

Idag lyckades jag ramla av löpbandet på gymmet. Inte på world class tack och lov utan på hälsofabriken i Åtvidaberg. Jag skäms bara jag tänker på det. hur kul måste det inte sett ut? Julia fick i alla fall se det. Hon vågade inte skratta först för hon trodde att jag skulle börja gråta. Sprang där och plötsligt ringer mobilen, dolt nummer. måste svara tänkte jag och tappar då balansen och landar pladask. Dessutom är det en vägg precis bakom löpbandet så jag smäller in i den och löpbandet som fortfarande rullar ger mig ett stort brännmärke på överarmen. Har en blå armbåge och lite vätska där med, fint, skönt, smidig.

förresten så var det tandläkaren som ringde, fick inte fram så mycket, skrattade, var chockad och hade ont. kommer inte ihåg tandläkartiden som hon gav mig heller..
bild kmr imorgon.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0