jävel till torsdag

Haft en halvbra halvdålig dag. Skippade sovmorgon och drog till gymmet. Hann inte gymma så länge som jag ville för att hinna till lektionen. När jag väl är i tid så får veta att vi får jobba med valfritt. Vilket betyder att jag kunnat gymma längre. Till lunch fick vi välja på ärtsoppa med pannkakor eller pasta. Valde pastan för jag hatar ärtor. Alla andra som valde pasta fick pannkakor ändå förutom jag. Kyparjäveln hatar mig, jag hatar han och jag hatar Olympia! När jag väl kommer hem och sätter mig för att ringa massa åkerier för att sälja vår produkt så får jag fyra nej på raken för att de redan har kortfickor! sköt mig själv, gav upp, åt pizza, mår jätteilla, är tjurig.
hahahah älskar Vänner! Ska bädda ner mig och kolla masssssaaa avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0